My Self

Bildet mitt
Bor sammen med 2 søstre og mamma. Her inne skriver jeg litt om innteresene mine og det jeg gjør i fritiden =)
Powered By Blogger

mandag 14. mars 2011

Trening..


I dag kl.17:00 så hadde jeg trening. Jeg spiller fotball, det er gøy ;) Men jeg driver ikke bare med fotball, jeg går også på Spenst Larvik ;) På vidregående, går der med mamma :)

Også drev jeg med kor før, men har slutta nå .. Pga synes fotball er gøyere.
Driver bare med fotball nå, ikke med det jeg drev med før.. Som f.eks piano og kor.

2 kommentarer:

  1. Det er moro å trene med deg. I dag tente vi hver for oss, du fotball og jeg på Spenst, men på torsdag skal vi trene sammen igjen :-)

    Jeg synes musikk er viktig, og jeg håper du vil ta opp igjen noe av det senere :-)

    SvarSlett
  2. Tja, vet ikke helt.. Helt sikkert igjen, men ikke tensing.. Ønsker ikke det ..

    SvarSlett