My Self

Bildet mitt
Bor sammen med 2 søstre og mamma. Her inne skriver jeg litt om innteresene mine og det jeg gjør i fritiden =)
Powered By Blogger

fredag 17. juni 2011

Sommerferie !! :D

Hei og hå. Nå har ferien begynt, det betyr mye bading og sjøliv :) Men vis du ser ut idag, så kommer ikke noe av det til og skje idag ! Isendenfor skal jeg på spenst og trene ;)

I går var det jo siste skole dag på skolen, det ble en tåre full dag ;`( Det var siste kan jeg fikk sett folka der på Byskogen skole, den skal jo også bli lagt ned om 3 år .. Nå skal jeg begyne på Mesterfjellet ungdomskole, sammen med folka :D <3

Igår etter jeg hadde kommet hjem for og slappe av litt, og puste. Så var det kamp mot Nanset.. Det var den DÅRLIGSTE kampene vi har spilt på lenge ! Vi tapte 8-2 ! Off.. Jaja, men vi fikk finn støtte av Veronica, Sandra, Nora, Maud, Rakel og Sigrunn <3 =) Etter at kampen var ferdig så spilte vi litt fotball, helt til en mann ødla og skulle ha den ballen .. Tulling. Vi fant en ball da, det var Sandra og de andre "små" jentene ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar